روش های پرداخت

جهت مشاهده روش های پرداخت کلیک کنید

روش های ارسال کالا

جهت مشاهده روش های ارسال کالا کلیک کنید

شرایط بازگشت کالا

جهت مشاهده شرایط بازگشت کالا کلیک کنید

روش های پرداخت

 سام تامین با دارا بودن ای‌نماد و درگاه پرداخت بانکی امن، تلاش در جلب اعتماد شما مشتریان عزیز دارد. برای سهولت خرید شما می توانید به دو روش یعنی پرداخت از طریق درگاه بانکی و پرداخت کارت به کارت، خرید خود را انجام دهید.

1- پرداخت آنلاین

در این روش خریداران گرامی میتوانند با استفاده از شماره 16 رقمی، رمز دوم، CVV2 و تاریخ انقضای کارت بانکی خود اقدام به خرید کنند. که روش امن، قابل پیگیری و مطمئن برای خریداران می‌باشد. پس از پرداخت به صورت آنلاین اطلاعات خریدار و آدرس و … به صورت آنلاین در اختیار تیم فروش قرار میگیرد و مراحل ارسال کالا آغاز میگردد.

2- پرداخت کارت به کارت

خریدارانی که تمایل به پرداخت از طریق کارت به کارت و حواله بانکی دارند، میتوانند با شماره موبایل 5970571-0991 تماس گرفته و هماهنگی های لازم برای پرداخت کارت به کارت را انجام دهند.

در صورت وجود هرگونه سوال و یا مشکل احتمالی از طریق کانال‌های زیر با ما در ارتباط باشید. مشتاقانه آماده پاسخگویی به شما هستیم.
info@samtamin.ir
samtaminir@
0991-5970571

روش های ارسال کالا

با توجه به محل تحویل و هزینه‌ها و به صلاحدید کارشناس فروش روش ارسال کالا تعیین و به خریدار گرامی اطلاع رسانی می‌شود.

1- تحویل با تیپاکس

در این روش مشتریان سراسر ایران می‌توانند ۲۴ تا ۷۲ ساعت پس از ثبت سفارش، کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند. تحویل با تیپاکس برای کالاهای کمتر از ۵ کیلوگرم قابل ارسال است. توجه کنید که اگر سفارشتان را تا ۱۰ صبح به ثبت برسانید محصولتان همان روز تحویل تیپاکس داده می‌شود و در روز بعدی به دستتان خواهد رسید. در غیر این‌صورت و در ثبت سفارش‌های بعد از ۱۰ صبح، کالا در صبح روز بعدی تحویل تیپاکس داده می‌شود.

2- ارسال با باربری

کالاهای بیش از ۵ کیلوگرم در سایر نقاط کشور از طریق باربری ارسال می‌شوند. زمان تحویل سفارشات در این روش با توجه به مسافت شهر مقصد، بین ۲ تا ۴ روز کاری خواهد بود. لازم به ذکر است که این روش منوط به مراجعه حضوری شما به مراکز باربری شهرتان و دریافت سفارش است. هزینه ارسال بار به شهرستان‌ها با توجه به مسافت و وزن بسته، بر اساس تعرفه باربری محاسبه خواهد شد.

شرایط برگشت محصول

رضایت و آسودگی کاربران در خرید، از مهم ترین اولویت‌های ماست. لذا در صورتی که کالای ارسالی دارای نقص باشد مشتری می‌تواند از خدمات پس از فروش سام تامین استفاده کند. شرایط استفاده از خدمات به شرح زیر است:

چگونه محصول را برای سام تامین ارسال کنم؟

در صورتی که محصول دریافتی شرایط بازگشت را داشته باشد؛ کافیست با پشتیبانی سایت با شماره 5970571-0991 تماس بگیرید و با انجام هماهنگی‌های لازم محصول را به آدرس اعلامی ارسال کنید.
محصول بازگشتی باید به همراه همه متعلقات و لوازم جانبی باشد و توسط خریدار به خوبی بسته بندی شده باشد.

1- محصولات دارای آسیب

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی بر روی محصول و یا در بسته بندی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت محصول، ایراد و آسیب را به اطلاع واحد پشتیبانی سام تامین رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه سام تامین نخواهد بود.

2- مغایرت در محصول خریداری شده با محصول ارسالی

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی و یا مغایرت با محتوا و اطلاعات مندرج در سایت ، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت محصول مغایرت را به اطلاع واحد پشتیبانی سام تامین رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه سام تامین نخواهد بود.

3- اشکال فنی در محصول

در صورت مشاهده هرگونه اشکال فنی در محصول حداکثر تا زمان دو روز کاری پس از دریافت محصول، مغایرت را به اطلاع واحد پشتیبانی رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (دو روز کاری) مسئولیتی متوجه سام تامین نخواهد بود.